Kreatywność dźwignią reklamy?
W życiu warto, a często trzeba być kreatywnym. Często wtedy żyje się po prostu ciekawiej. Nie wierzysz? Zobacz popis inwencji twórczej Pensjonatu Karkonoski SPA***:
Montaż: Kamerzysta Jelenia Góra.
Co w tym takiego twórczego? Śpieszę wyjaśnić - większość klipów mających na celu promocję danego obiektu stara się pokazać jak najwięcej swoich pokoi czy np. basenów. Logiczny zabieg, ale już bardzo mocno zakorzeniony w większości stron hotelarskich. Tutaj mamy obrót do góry nogami, a zamiast wspomnianych wnętrz mamy dzieci puszczające bańki mydlane.
I nie ma w tym nic złego - wręcz przeciwnie! Z filmu bije wręcz pozytywna energia, która bez problemu nakłoni potencjalnych klientów do tego, aby akurat tam spędzić ten urlopowy czas. Tajemnicą poliszynela jest, że w marketingu emocje są najważniejsze - autorzy powyższego video bardzo dobrze odrobili tą lekcję. Efekt określcie sami!
Inne hotele i pensjonaty znajdziecie pod linkami, o tu: